Wanneer je campagne online staat, betekent dat niet dat het geld vanzelf binnenstroomt. Een succesvolle campagne begint bij het aanspreken van je eigen netwerk. Als je de mensen in jouw netwerk aanspreekt en hen kunt overtuigen om te investeren, dan vergroot je de kans dat ook mensen die je onderneming nog niet kennen, zullen investeren.

Succesvolle campagnes zijn vaak het resultaat van investeringen uit het eigen netwerk van de ondernemer en investeringen van mensen die de onderneming nog niet kenden. Die laatste groep kan in contact gekomen zijn met de campagne via de WinWinner-nieuwsbrief, via persberichten over de campagne,...

Ontdek hier meer over de aspecten waarop je moet letten als je promotie voert voor je campagne.

Crowdfunding is een vorm van alternatieve financiering die de laatste jaren sterk toeneemt. Bij een crowdfundingcampagne haal je niet zomaar financiering op, je kan de campagne immers ook gebruiken als marketingtool om je onderneming te promoten en haar naamsbekendheid te versterken. WinWinner helpt je door je de nodige templates te bezorgen, tips & tricks om je eigen netwerk in kaart te brengen te delen en je de juiste methode om potentiële investeerders te benaderen aan te reiken.
Was dit artikel behulpzaam ?
annuleren
Dank je wel !